به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت االاسلام و المسلمین سیدمجتبی نورمفیدی سه شنبه شب درجمع مردم گالیکش استان گلستان گفت: هر سخنی که بخواهد صفوف مردم را از هم جدا کند، شیطانی است.
وی افزود: کشور ما درشرایطی قرار دارد که مردم و مسئولان بایستی با همدلی، برای غلبه بر دشمنان بویژه گروهک های تکفیری و داعشی که دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستند، تلاش کنند.
مدرس حوزه علمیه قم به برکات ماه مبارک رمضان و فضایل آن نیز اشاره کرد و یادآور شد: این ماه بر برکات زیادی دارد که یکی از آنها نزدیکی قلب ها و توجه به رفع نیازها و مشکلات مردم است.
وی تصریح کرد: اگر می خواهیم دنیایمان حفظ شود و در عالم آخرت عذاب نکشیم و یا اینکه در درجات بالای بهشت قرار گیریم باید در کنار بندگی خدا، دل هایمان را نیز نرم و از خطاهای یکدیگر عبور کنیم.
فرزند آیت الله سیدکاظم نور مفیدی، نماینده ولی فقیه دراستان گلستان همچنین یادآور شد: سلامت دین و دنیای ما در گرو با هم بودن، مهربان بودن و رفیق بودن است.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که درمسجد صاحب الزمان شهر گالیکش برگزار شد، علاوه بر برخی مسئولان جمع زیادی از مردم این شهرستان حضور داشتند
این مدرس حوزه علمیه قم همراه با فرماندار گالیکش با امامان جمعه قدیم و جدید و نیز امام جمعه اهل سنت این شهرستان جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.
شهرستان گالیکش با افزون بر 63 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/7481/
خبرنگار : یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.