به گزارش روز دوشنبه ایرنا در رقابت های برگزار شده شب گذشته تیم 'شهدایا سنکروج' در یک بازی حساس با نتیجه 2 بر 1 تیم 'پروتئین احمدی' را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهائی شد.
در بازی دوم تیم 'شهدا مدافع حرم مسجد قائم گرگانجدید' توانست با نتیجه 4 بر 1 در برابر تیم 'شهید مومن نودیجه' به برتری دست یابد و دومین تیم راه یافته به مرحله بعدی این رقابت ها باشد.
در آخرین بازی شب گذشته تیم های 'شهیدان حسینی' و 'کارکنان دانشگاه علوم پزشکی' به مصاف هم رفتند که در یک بازی حساس و نزدیک 2 تیم در وقت قانونی به نتیجه تساوی 1 بر 1 دست یافتند، اما در ضربات پنالتی، تیم شهیدان حسینی موفق شد در مجموع با نتیجه 4 بر 3 حریف را شکست دهد و به مرحله سوم راه یابد.
در ادامه این رقابت ها دوشنبه شب سه دیدار برگزار خواهد شد و طبق برنامه تیم های 'آسانسور پیام پارسیان'، 'شهدای جلین' و 'فروشگاه ورزشی پرسپولیس' به ترتیب در برابر تیم های 'مرزبانی گلستان'، 'چشمه سرخ او خلیل شهر' و 'سفره خانه مشکی' قرار خواهند گرفت و تیم های برنده این دیدارها نیز به مرحله یک چهارم نهائی راه خواهند یافت.
همچنین 'آب معدنی سقای مهر حسین آباد'، 'کفش فواد'، 'جوانان پابند' و 'تیپ 230 شهید متاجی' دیگر تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهائی این رقابت ها (دور دوم) هستند که بازی های خود را فردا شب برگزار خواهند کرد.
در رقابت های فوتسال جام رمضان گرگان امسال 32 تیم حضور داشتند که در هشت گروه چهار تیمی به صورت دوره ای دیدار کردند و جمعه گذشته مرحله مقدماتی این بازی ها به پایان رسید.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.