به گزارش روز شنبه ایرنا از دادگستری گلستان در پرونده موسوم به لیزینگ خودرو شرکت پرهام ، متهمان با تاسیس یک شرکت با این ادعا که می‌توانند خودروهای ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، مردم را فریب دادند و میلیاردها تومان در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان پول جمع آوری کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر اضافه کرد: پرونده شرکت موسوم به پرهام در دادسرای شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگی است که به دلیل طولانی بودن مسافت ، امکان پیگیری پرونده برای همه شاکیان وجود نداردبه همین منظور در نشستی با کانون وکلا و مشاوران حقوقی دادگستری استان گلستان مقرر شد دو وکیل در این پرونده وکالت مالباختگان را رایگان برعهده گیرند.
رضا بذری به مالباختگان این پرونده توصیه کرد که اگر دسترسی به وکیل ندارند با مراجعه به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آزادشهر به این افراد، وکالت دهند.
به گفته وی؛ جلسه توجیهی با این وکلا برگزار شده و در جریان پرونده قرار گرفته اند.
بذری با رد شایعه تبعیض در پرداخت وجوه به مالباختگان گفت: تاکنون هیچ وجهی به مالباختگان در استان سیستان و بلوچستان پرداخت نشده است و در صورت پرداخت همه مالباختگان در شرایط مساوری قرار دارند.
شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان واقع است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.