به گزارش دریافتی ایرنا رییس شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور روز سه شنبه گفت: این جشنواره در بخش آوایی در 9 رشته، در بخش معارف در 8 گرایش، در بخش پژوهشی در 3 موضوع، در بخش ادبی در3 موضوع، در بخش هنری در 10 موضوع و در بخش فناوری در 2 موضوع برگزار خواهد شد.
علی نجفی نژاد اظهارداشت که این دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان شهریور ماه برگزار می شود.
رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: دبیرخانه جشنواره در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فعال شده و دانشجویان تا پایان خرداد ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به نشانی گرگان، میدان بسیج، پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارسال نمایند.
وی اضافه کرد: بیش از 400 اثر در بخش های مختلف از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که داوری این آثار در تیرماه انجام خواهد شد.
پیش از این دکتر سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکترعلی نجفی نژاد رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور منصوب کرده است.
اولین جلسه کمیته برنامه ریزی سی و دومین جشنواره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویی با حضور رییس دانشگاه، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و اعضای حقوقی کمیته، برگزار شد که از مصوبات این جلسه تعیین زمان برگزاری جشنواره، آیین آغازین و پایانی و محل اسکان شرکت کنندگان بود.
دومین جلسه این کمیته، شنبه ٢٧ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان فعالیت خود را از 11 مهر 1336 با عنوان آموزشگاه عالی جنگل آغاز کرد وبه عنوان قدیمی ترین دانشگاه تخصصی ایران در رشته منابع طبیعی و علوم کشاورزی محسوب می شود.
این دانشگاه اولین نهاد آموزش عالی شمال کشور نیز محسوب می شود.
3014/1648
انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.