به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که شامگاه دوشنبه برگزار شد، فرمانده مرزبانی استان گلستان درسخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و نیز شهدای مرزبانی گفت: شهدا حق بزرگی بر ملت ایران دارند و همه موظف به ادامه راه آنان هستیم.
سرهنگ ولی الله رضایی نژاد همچنین با تجلیل از خانواده شهدا، افزود: خانواده های شهیدان از بهترین خانواده ها درجامعه اسلامی ما هستند.
به گزارش ایرنا، پدر شهید معین بیانی از شهدای مرزبانی نیز در این مراسم با قدردانی از ابراز همدردی فرماندهان مرزبانی و مسئولان برای شرکت در مراسم تشییع جنازه فرزند شهیدش، گفت: شهیدان از انسان های پاک و خالص خدا هستند.
وی افزود: ملت ایران ملت بزرگی است و قدردان تامین کنندگان امنیت و اقتدار کشور هستند.
پدر شهید بیانی با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در تهران اضافه کرد: این حوادث، خللی در قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی کند.
وی تصریح کرد: خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و مردم همیشه درصحنه ایران نمی گذارد که گروهگ های بزدل تکفیری و داعشی در کشور ما ناامنی ایجاد کنند.
به گزارش ایرنا، آخوند مدد هوشمند امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه والای شهیدان، برلزوم ادامه راه این عزیزان والامقام تاکید کرد و گفت: دفاع از اسلام و انقلاب وظیفه همه مردم است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از خانواده پنج شهید مرزبانی گلستان به نام های یونس لگزایی، بابا شریف زاده، میلاد جر، نورحسن کتولی نژاد و معین بیانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و پاسگاه مرزی دانشمند در نزدیکی روستای دانشمند در جوار مرز ایران و ترکمنستان واقع است و از توابع بخش داشلی برون این شهرستان است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.