به گزارش ایرنا تنها نماینده گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی شامگاه دوشنبه در نجف آباد اصفهان به مصاف تیم یاران این شهر رفت و با پیروزی به خانه بازگشت.
تیم میزبان در وقت اول و تا اواخر وقت دوم بازی نمایش خیره کننده از خود بجای گذاشتند و با نتیجه 4 بریک از ملوانان بندرگز پیشی گرفت، در ادامه بازیکنان ملوان که باخت سنگینی را پیش روی خود می دیدند ،توانستند با تکیه بر دوندگی و تاکتیک نبض بازی را در دست بگیرند و فاصله گلهای خورده را کاهش داده در وقت سوم با درخشش علیرضا خسروی و گلزنی های پی در پی این بازیکن جوان یاران نجف آباد اصفهان را درخانه شکست دادند.
این دومین برد خارج از خانه ملوان بندرگز در این فصل از رقابت ها است، گلزنان تیم ملوان در این دیدار را علیرضا خسروی ٣ گل، میلاد درزی ٢ کل، بهزاد عرب جز، رامین طهماسبی، وحید قلی پور و سید محمد سادات مزنگی ١هرکدام با یک گل بودند.
نماینده گلستان در هفته اول رقابت ها استراحت داشت، در هفته دوم در بندرعباس تیم شهرداری این شهر را شکست داد و در هفته سوم نیز در بندرگز مغلوب تیم شهید جهان نژادیان آبادان شد.
ملوانان در هفته پنجم رقابت ها و در چهارمین دیدار خود در بندرگز میزبان شهرداری تبریز خواهند بود.
تا پایان هفته چهارم، ملوان بندرگز با کسب شش امتیاز از سه بازی جایگاه پنجم جدول یازده تیمی لیگ را دارد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری با حضور 11 تیم شامل ' شاهین خزر رودسر، شهرداری تبریز، پارس جنوبی بوشهر، یاران نجف آباد اصفهان، شهریار ساری، شهیدجهان نژادیان آبادان، ایفاسرام اردکان ، شهرداری بندرعباس، پیام کویر اردکان، مقاومت گلسا پوش یزد و ملوان بندرگز' در حال پیگیری است.
شهرستان بندرگز با 50 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری غرب گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.