عزت الله رجبلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان افزود: بعد از رقابت های آسیائی قرقیزستان که روز 20 خرداد به پایان رسید، برگزاری مسابقات سال 2018 در ایران تصویب شد.
وی اظهار داشت: در رقابت های آسیائی 2017 درجلساتی با مسئولان فدراسیون های جهانی و آسیائی مچ اندازی، نمایندگی رسمی و انحصاری برای فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان گرفته شد و مسنول کمیته مچ اندازی فدراسیون به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون جهانی و آسیائی معرفی شد.
وی ادامه داد: همچنین با رایزنی و تبادل نظر پوشش بانوان کشور برای رقابت های مچ اندازی برون مرزی به تائید فدراسیون جهانی و آسیائی رسید و از این پس بانوان مچ انداز می توانند با پوشش اسلامی دراین رقابت ها شرکت کنند.
رجبلو گفت: همچنین اولین دوره مربیگری بانوان و آقایان با حضور2 نفر از مربیان و ورزشکاران حرفه ای این ورزش مرداد ماه امسال در ایران برگزار می شود.
مسئول کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی تصریح کرد: در رقابت های آسیائی رایزنی شد تا رقابت های مچ اندازی ویژه جانبازان و معلولین در پارالمپیک 2020 و 2024 برگزار شود که توافق اولیه انجام و پذیرش نهائی برعهده کمیته برگزاری رقابت های پارالمپیک است.
وی ادامه داد: در رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا در سال 2017 تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در اولین اعزام رسمی با نظارت فدراسیون موفق به کسب 9 مدال و قرار گرفتن بر سکوی سوم آسیا شد.
ورزشکاران تیم ایران در این رقابت ها که طی روزهای 17 تا 20 خرداد در ساحل بوستری کشور قرقیزستان برگزار شد با کسب 2مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز پس ازقزاقستان و قرقیزستان و در بین 850 ورزشکار کشورهای مختلف به این مقام رسیدند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.