به گزارش ایرنا حسن صادقلو روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: در این پیوند 14 روستا شناسایی و اقدامات برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال با پشتیبانی دولت انجام خواهد شد.
*ضرورت توجه بیشتر به اشتغال و فعالیت فرهنگی بانوان گلستان
وی با تاکید بر ضرورت توجه بیش از گذشته به اشتغال و فعالیت های فرهنگی بانوان استان گفت که اقدامات تاکنون برای رفع مسایل و مشکلات این قشر ناچیز بوده است.
صادقلو همچنین از عزم دولت دوازدهم برای رفع مسایل و مشکلات قشر جوان و توسعه اشتغال خبر داد.
وی همچنین بر توسعه پژوهش های دانشگاهی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع مسایل و مشکلات روستاهای محمد اباد و عطا اباد برای تداوم اشتغال پایدار از سوی دستگاه ها، توجه به رفع موانع زیرساختی صنعت و گسترش آن در استان تاکید کرد.
استاندار گلستان با اشاره به انتخابات نیز گفت: به پیام های انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری باید توجه کنیم و اگر شعارهایی داده شده باید به سمت اجرایی شدن آن حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه برندگان این انتخابات، مردم، مقام معظم رهبری و در مرحله بعدی دولت بود، افزود: باید رسم گذشت را درانتخابات مدنظر قرار داده و مسیر رقابت انتخاباتی را به رفاقت تبدیل کنیم.
صادقلو همچنین به سند 2030 که در انتخابات از سوی برخی از طرفداران نامزدها طرح شد نیز اشاره کرد و گفت: مطلق دیدن سند 2030 و همه بندهای آن در کشور از سوی برخی منصفانه نبود.
در این جلسه دو تن از معتمدان روستاهای محمد آباد گرگان وعطا آباد آق قلا در خصوص موفقیت اجرای طرح های ایجاد آب بندان و صنعت مبل سازی که در جهت اشتغال پایدار و اقتصاد این روستاها بوده گزارشی ارائه و خواستار همکاری دستگاه ها در رفع موانع فعالیت جوانان این دو روستا و توسعه این فعالیت ها شدند.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نیز در سخنانی ایجاد دانشگاه کارآفرین و افزایش کیفیت آموزش را اولویت این دانشگاه اعلام کرد و گفت: سند دانشگاه کارآفرین در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان تدوین شده است.
علی نجفی‏‌نژاد اظهار داشت: ایجاد دانشگاه کارآفرین و افزایش کیفیت آموزش که از برنامه‌‏های وزارت علوم است را در دانشگاه علوم کشاورزی، منابع طبیعی گرگان دنبال می‏‌کنیم.
وی؛ تاسیس 5 شرکت دانش بنیان، جذب 50 دانشجوی خارجی، افزایش جذب ردیف های متمرکز تا 400 میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تبدیل دانشگاه به دانشگاه سبز و استفاده از منابع را از جمله اولویت های این دانشگاه در سال 96 برشمرد.
/1648/6204
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.