به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا در این محفل انس که با عنوان شبی با قرآن از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری و قرآنی 'یاسین جوان گلستان' برگزار شد، استاد محمد تجری از قاریان برجسته و بین‌المللی شهرستان گرگان به قرائت کلام نورانی قرآن پرداخت که موردتوجه جمع حاضر قرار گرفت.
همچنین اجرای گروه تواشیح امیرالمؤمنین (ع) شهرستان گرگان و سخنرانی سید مرتضی حسینی امین از مدرسان و فعالان عرصه قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
در این مراسم از فعالان قرآنی و تلاشگران درزمینهٔ قرآن وعترت نیز قدر دانی شد.

** محفل انس با قرآن در بندرگز
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز از برگزاری محفل انس با قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
لیلا هزارجریبی افزود: اجرای گروه کر، مولودی‌خوانی و قرائت قرآن کریم توسط قاری ممتاز و برتر استانی از برنامه‌های محفل انس با قرآن بندرگز بود.
وی ادامه داد: محفل انس با قرآن هرسال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز، هیات امنای مسجد جامع و سایر ادارات برگزار می‌شود.
هزارجریبی از اهدا جوایز به خادمین قرآنی شهرستان و منتخبین دانش آموزان قرآنی و معارف اسلامی در این مراسم نیز اشاره کرد و گفت: همچنین به ‌قید قرعه به شرکت‌کنندگان حاضر در محفل هدایای به‌رسم یادبود از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر ادارات این شهرستان واقع در غرب استان گلستان اهداء شد.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.