به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس، گفت: افرادی که حضور فرزندان این مرز و بوم در سوریه برای مبارزه با داعشی ها را محکوم می کردند اکنون چه جوابی دارند؟
وی افزود: حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل برای ما درس ها و عبرت هایی دارد که اگر هوشیار نباشیم و از آن غفلت کنیم، به یقین از دشمن ضربه می خوریم.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به پیام رهبری انقلاب درخصوص حادثه تروریستی تهران اضافه کرد: رهبری با هدایت ها و سخنان خود همیشه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
وی با اشاره به اختلافات بین کشورهای عربی و قطر تصریح کرد: ترامپ می خواهد با تشکیل ناتوی عربی، ایران را منزوی کند اما خود آنان منزوی می شوند.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به سخنرانی رهبری انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گله مندی ایشان از سند 2030، گفت: اگر این سند هیچ ایرادی نداشته باشد اما همین که برای کشور بزرگ و ریشه داری مثل ایران خارج از کشور سند بنویسند، یک توهین است.
وی افزود: رهبری از این گله دارند که کسانی بخواهند کشور را غرق در فرهنگ غرب نمایند اگرچه ملت ایران این اجازه را نخواهد داد.
حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک ولادت حضرت امام حسن (ع) و نیز در پیش بودن شب های قدر بر لزوم بهره گیری از فضایل این شب ها تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.