به گزارش روز جمعه ایرنا در این بیانیه آمده است که جنایات شرم آور و ناجوانمردانه تروریست های پلید در حمله انتحاری به بارگاه ملکوتی امام (ره) و مجلس شورای اسلامی ایران و به خاک وخون کشیدن تعدادی از هموطنان بی گناه و بی دفاع روزه دار، برگ ننگین دیگری بر پلیدی ها و کارنامه منفور تروریست ها و حامیان آنها افزود.
د رادامه می خوانیم: کوردلان و بی خبران از دین و مذهب با ادعای اسلام امروز فاجعه ای را در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی ایران بوجود آوردند که در هیچ آیین و مسلک آسمانی به آن جواز داده نشده است، بگذرد از اسلام که سراسر رحمت، شفقت، همدلی، اتحاد و انسجام بین همه مسلمین بلکه کلیه جوامع بشری است و هرگز اجازه ترور و انفجار وانتحار را نمی دهد.
بیانیه مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور افزوده است: به فرموده مقام معظم رهبری این حرکت خللی در وحدت وعزم راسخ ملت ایران وارد نخواهد کرد، اما تکفیری ها بدانند مشت آهنین سربازان گمنام امام زمان (عج) و فرزندان این مرز و بوم چنان برسر آنان و حامیانش فرود خواهد آمد که مجال نفس کشیدن نخواهند داشت، بیایید همه باهم و در کنار هم ضمن دفاع از مرز وبوم و شرف انسانی خود از نظام وانقلاب مان با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری در رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.
در ادامه بیانیه می خوانیم: آنچه بدیهی است دشمنان انقلاب اسلامی به بهانه های واهی و گوناگون بدنبال ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان بوده و همواره بدنبال فرصتی جهت ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند.
در مرکز اسلامی شمال کشور آمده است: ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی، به محضر مقام معظم رهبری و آحاد مردم فهیم ایران وخانواده های محترم شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان این حادثه و طلب علو درجات شهدای این واقعه را داریم و شفای عاجل برای مصدومین را از درگاه خداوند مسئلت می نماییم.
روز چهارشنبه در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.
3014/1648
دریافت : مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.