به گزارش روز شنبه ایرنا علی اصغر فاضلی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: امام راحل از کم نظیر ترین شخصیت های تاریخی ، فیلسوف الهی ، عارف ربانی و چهره ماندگار تاریخ معاصر بود.
وی با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امام راحل به عنوان آموزگاری دلسوز با آموزش و استفاده از فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) در دوران جنگ هشت ساله توانست در برابر تهاجم کشورهای ابر قدرت ایستادگی نموده و برای ترویج این فرهنگ اقشارزیادی همچون دانش آموزان را تربیت کرد.
به گفته وی؛ دانش آموزانی که امام راحل تربیت نمود حالا خود چهره های ماندگار فرهنگ ایثار و شهادت هستند و یاد و خاطره آنان در جامعه همیشه زنده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود که هم اینک کشورهای زیادی با پیروی از انقلاب مردمی و اسلامی ایران در حال مبارزه با ظلم جهانی هستند و این نشان از افکار عمیق و بصیر این مرد الهی بشمار می رود.
وی؛ امام خمینی (ره) را امام قلب ها دانست و افزود: حضور یکپارچه و پرشور اقشار مردم در زمان انقلاب ، جنگ تحمیلی و وداع با امام راحل نشان از دلدادگی و نفوذ ایشان در قلب های مردم داشت.
فاضلی با اشاره به نقش راهبردی امام خمینی (ره) در قیام 15خرداد سال 1342 افزود: بی تردید این قیام، جنبشی ماندگار ،اثرگذار و سرآغاز تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران و مبداء انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بوده است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.