سرمربی تیم ملوان بندرگز شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش بازیکنان ملوان در دیدار نخست لیگ 96 -97 تیم قدرتمند شهرداری بندرعباس در خانه شکست را پذیرا شد.
مهران شهسوارافزود: دیدار سنگینی بود و با برنامه ریزی و آنالیز که از قبل داشتیم یک بازی بسته را برنامه ریزی کردیم و چشم به ضد حملات داشتیم که خوشبختانه نتیجه داد و دو گل از حریف پیش افتادیم.
وی ادامه داد: پس از گل دوم ملوان فشار تماشاگران و مربی حریف و سوت هایی به نفع تیم شهرداری همراه با اشتباه گلر ما باعث شد که نیتجه بازی مساوی شود ،اما تلاش تیم به گل سوم منجر شد و توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.
شهسوار از تماشگران بندرگزی که در بندرعباس گرد هم آمده بودند تا تیم خود را تشویق کنند نیز تشکر کرد وهمچنین افزود که متاسفانه دو بازیکن ما بنام های محمود ایوبی و وحید قلی پور قبل از این دیدار در تمرینات مصدوم شدند ولی با این وجود توانستیم در دقایقی از قلی پور در این دیدار استفاده کنیم که توانست یک گل هم برای به ثمر برساند ولی پس از آن به سبب مصدومیت شدید ، تعویض شد.
وی در خصوص میزان مصدومیت این بازیکنان نیز گفت که پس از معاینات تخصصی و فیزیوتراپی میزان مصدومیت آنها و امکان بازی آنان در دیدارهای بعدی مشخص خواهد شد.
به گزارش ایرنا بهزادعرب جز ، وحید قلی پور، میلادد رزی زنندگان گل برای ملوان بودند، داوری بازی برعهده فرشید حقیق جو، محمد حسین مردانی، حسین زیارتی و امید خزایی بود وهادی فلاحت پیشه وظیفه نظارت بر تیم داوری را برعهده داشت.
'محمد ایرجی، داوود کریمی، محمد سرحدی، بهزاد عربجز، میلاد درزی، محمود ایوبی، سید محمد سادات، علیرضا خسروی، بنیامین رمضانی، حسین طهماسبی، محمد درزی، عیسی کمال غریبی، اصغر مزندره، سامان حسینی، مصطفی رضایی، علی صیدانلو' بازیکنان ملوان در فصل جاری رقابت ها هستند.
مهدی احمدی مربی، امیر بهی مربی بدنساز و اکبر شربتی به عنوان مربی گلرها در کنار محمد رضا رحمانی مسئول تدارکات ملوان را همراهی می کنند، سرپرست تیم علی جهانشاهی است.
به گزارش ایرنا ملوان در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی که روز ششم خرداد ماه آغاز شد با قرعه استراحت روبرو بود و در هفته شوم در 17 خرداد ماه در بندرگز میزبان شهید جهان نژادیان آبادان است.
در دیگر دیدارهای هفته دوم این نتایج بدست آمد: شهرداری تبریز سه بر یک شهریار ساری را شکست داد و گلسا پوش یزد سه بر دو مغلوب ایفا اردکان شد، پارس جنوبی در یک دیدار پر گل 6 بر 4 بر یاران نجف آباد غلبه کرد و شاهین خزر رودسر با نتیجه سه بر دو بر شهید جهان نژادیان آبادان غلبه کرد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری با حضور 11 تیم شامل ' شاهین خزر رودسر، شهرداری تبریز، پارس جنوبی بوشهر، یاران نجف آباد اصفهان، شهریار ساری، شهیدجهان نژادیان آبادان، ایفاسرام اردکان ، شهرداری بندرعباس، پیام کویر اردکان، مقاومت گلسا پوش یزد و ملوان بندرگز' در حال پیگیری است.
بندرگز از توابع استان گلستان بوده و در 40 کیلومتری غرب گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.