مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بندرترکمن روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در روز پایانی کاپ 2 جهانی آبهای آرام در منطقه 'سگد' کشور مجارستان ، قایقران المپیکی این شهرستان و تنها نماینده استان گلستان توانست در بخش انفرادی به این مقام دست یابد.
علی روشن شمال ادامه داد: عادل مجللی همچنین دربخش دو نفره به همراه علی اجاقی در این رقابت ها حضور داشت که با وجود کسب رتبه نخست دور مقدماتی، در نیمه نهایی هفتم شدند و از رسیدن به مرحله پایانی بازماندند.
عادل مجللی مقدم فومنی متولد 1372 در بندرترکمن است و مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی 50000 متر در سال 2011؛ مدال طلا و برنز مسابقات آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی 1000 و 5000 متر در سال 2013 و مدال برنز مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو200متر را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک ریو دوژانیرو برزیل حضور داشت.
بندرترکمن با افزون بر61 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است و به علت همجواری با سواحل خزر گرایش به ورزش قایقرانی و سایر ورزش های حوزه آب در این شهرستان زیاد می باشد، بندرترکمن دو هزار و 800 ورزشکار بیمه شده ،دارد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.