محسن خالقی عبدالملکی روز یکشنبه به ایرنا اعلام کرد که در این استان 59 جایگاه سی ان جی فعالیت دارند.
به گفته وی؛ انشعاب گاز جایگاه هایی که تلاشی از سوی صاحبان آنها برای رفع نقص انجام نشود با هماهنگی شرکت گاز استان قطع می شود.
وی افزود: استاندارد جایگاه های سی ان جی برای نخستین بار در یکم مهر سال 1392 اجباری اعلام شد و پس از آن، نسبت به بازرسی جایگاه ها به طور پایلوت و بازرسی رسمی از سال 1393 اقدام شد.
خالقی گفت: در استان 62 جایگاه سی ان جی دارای مجوز وجود دارد که سه جایگاه غیرفعال هستند.

*نظارت بر رعایت استاندارد اقلام پرمصرف در ماه رمضان
رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گلستان همچنین از بازرسی فروشگاه های عرضه اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.
خالقی عبدالملکی اظهار داشت: اداره کل استاندارد گلستان طبق روال سالهای گذشته با اعزام کارشناسان به مراکز عرضه اقلام پرمصرف ماه رمضان، استاندارد بودن کالاهای عرضه شده را در شهرستانهای استان پایش می کنند.
وی افزود: کالاهای مورد پایش استاندارد شامل روغن، شکر، کشک، شیر، زعفران است که این نظارت ها شامل کنترل موجودی، اعتبار پروانه استاندارد، نمونه برداری و آزمون کالاهای دارای نشان استاندارد می باشد.
به گفته وی؛ هم استانی ها با مشاهده کالای غیراستاندارد به ویژه اقلام پرمصرف در این ماه، می توانند موارد را با شماره 1517 و یا پیامک 30001517 در میان بگذارند، با عرضه کنندگان کالاهای غیر استاندارد مطابق مقررات و قانون برخورد خواهد شد.
6204/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان **انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.