سرهنگ علی احمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دراین حادثه که روز گذشته در جاده نوار مرزی گنبد - روستای کرند در حوالی پل 'خیرخواجه علیا' رخ داد، شاه نظر تورانی راننده 40 ساله، امان بی بی شیرمحمدلی 32 ساله همسر راننده و سراج الدین تورانی 1،5 ساله فرزند خانواده دچار مصدومیت شدند.
وی گفت: براثر این حادثه راننده از ناحیه قفسه سینه و همسر او از ناحیه گردن، مچ دست و زانو دچار مصدومیت شده و فرزند خردسال آنان آسیب سطحی دیده است.
سرهنگ احمدزاده بابیان اینکه مصدومان این حادثه بلافاصله توسط تیم امداد و نجات هلال احمر مستقر درسه راهی اینچه برون به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند، اضافه کرد: خودروی آسیب دیده نیز با دستور پلیس راه به پارکینگ منتقل شد.
وی تصریح کرد: این حادثه بنابر اعلام نظر پلیس راه به دلیل ناتوانی راننده در کنترل خوردو به علت تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد.
هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوی اسلامی ایران با کشور ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را در محدوده شهرستان های گمیشان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می شود.
مقر این یگان نظامی در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.