به گزارش دریافتی ایرنا، سردار رمضان شریف روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گلستان در گرگان که همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در تیپ مردم پایه سپاه نینوا در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: افتخاری که 36 سال قبل فرزندان این انقلاب به دست آوردند نقطه اوج دفاع مقدس و سر آغاز پیروزی های نظامی، سیاسی رزمندگان اسلام بود.
وی اضافه کرد: تصویری که از دوران دفاع مقدس به ویژه از شروع جنگ تحمیلی داشتیم و تصویری که امروز از شجاعت، عظمت و اقتدار ملت عزیز ایران داریم اگر به درستی و بدون اغراق به نسل جوان منتقل شود به طور قطع نسل های آینده به آن رزمندگان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افتخار خواهند کرد.
سردار شریف با بیان اینکه هرگز یادمان نمی رود که حزب بعث به نمایندگی از استکبار جهانی و دشمنان مزدور منطقه با تمام تجهیزات، تدارکات انسجام یافته ویژه، لشگرهای آماده و پشتیبانی های دیپلماتیک و رسانه ای دشمنان، به ایران حمله کرد، گفت: همه حامیان صدام گمان می کردند با این حمایت؛ کار انقلاب اسلامی تمام است ولی اراده خداوند و انفاس قدسی امام راحل صفحه جدیدی را رقم زد به نحوی که امروز کسی از صدام و حزب بعث آن سراغ نمی گیرد.
وی افزود: امروز آرامگاه شهیدان بسیجی و گمنام محل آرامش ملت بوده و مردم به این جانفشانی ها افتخار می کنند، هرچند نباید از توطئه دشمنان غافل شویم.
سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در سال 1361 توسط رزمندگان اسلام است، این روز تاریخی به نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.
6204/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.