سعید حسن پور درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: برای تامین نیازهای کالایی ماه رمضان و براساس مصوبه کمیسیون تنظیم بازار استان، توزیع اقلام در قالب طرح توزیع سبد کالای اساسی در سراسر استان اجرایی می شود.
وی گفت: در این طرح یکهزار و 667 تن از اقلام برای مصرف خانوارها توسط دستگاه های مرتبط در نظر گرفته شده است و از طریق مراکز فروش معتبر در سطح استان به فروش می رسد.
به گفته وی؛ برای مصرف خانوارهای گلستانی در این ماه 468 تن شکر با قیمت هر کیلوگرم28 هزار و 550 ریال، 690 تن برنج با قیمت هر کیلوگرم 27هزار ریال، 460 تن مرغ منجمد داخلی با قیمت هر کیلوگرم 58 هزار و 500 ریال و گوشت قرمز منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم برای سردست 230 هزار ریال و ران 240 هزار ریال ریال در نظر گرفته شده است.
حسن پور اضافه کرد: این اقلام در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان دولت، بخش خصوصی و سایر فروشگاه ها عرضه و با قیمت اعلام شده توسط کمیسیون تنظیم بازار در دسترس مردم است.
وی گفت که 712 تن شکر نیز برای مصرف اصناف درماه مبارک رمضان سهمیه اختصاص یافته است.
مدیر تنظیم بازار جهادد کشاورزی گلستان در خصوص تامین شیر مورد نیاز خانوارها نیز اظهارداشت: شیر به اندازه کافی با هماهنگی دستگاه های مرتبط و کارخانه پگاه گلستان در نظر گرفته شده و در ایام ماه رمضان از طریق فروشگاه ها در سطح استان عرضه می شود.
گلستان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت دارد که در 30 نقطه شهری و یکهزار و 75روستا مستقر بوده و از اقوام و مذاهب مختلف هستند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.