عیسی غلامی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: تاکنون تخلفی که در روند اخذ رای در شعبه های استان مشکل ایجاد کند ،نداشته ایم.
به گفته وی؛ مواردی گزارش تخلف جزیی در شعبه های اخذ رای داشته ایم که برای رسیدگی به مراجع انتظامی و امنیتی ارسال شده است.
وی در خصوص تمدید ساعت اخذ رای در شعبه ها نیز افزود: با توجه به اینکه زمان برگزاری انتخابات مصادف با فصل کشاورزی در گلستان است و دو سوم جمعیت استان درگیر این بخش هستند، احتمال تمدید زمان اخذ رای بعد از ساعت 18 وجود دارد.
اخذ آرای واجدان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها از ساعت هشت صبح تا ساعت 18 روز جمعه در شعبه های پیش بینی شده در شهرها و روستاهای استان همزمان با سراسر کشور در حال انجام است.
برای انتخابات ریاست جمهوری در گلستان یکهزار و 657 شعبه اخذ رای اعم از ثابت و سیار در مناطق روستایی و شهری استان دایر شده است.
در این دوره از برگزاری انتخابات در این استان حدود 40 هزار نفر عوامل اجرایی ،نظارت، نماینده فرماندار، کاربر، نیروی نظامی و انتظامی، مشارکت دارند.
طبق گزارش ستاد انتخابات گلستان در این استان یک میلیون و292 هزار و 320 نفر واحد شرایط رای هستند که حدود 30 هزار نفر از آنها رای اولی هستند.
طبق سرشماری و نفوس مسکن سال 95، درگلستان یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت وجوددارد که در 30نقطه شهری و یک هزارو 75 روستا مستقرند.
6204/1648
خبرنگار:علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.