امامان جمعه شهرهای گنبدکاووس، اینچه برون و نگین شهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن دعوت از اقشار و اقوام مختلف مردم برای شرکت در انتخابات فردا، حضور پرشور مردم را نمایش وحدت و اقتدار ملت ایران بیان کردند.
امام جمعه گنبدکاووس در این پیوند از اقوام مختلف گلستان و این شهرستان خواست همچون انتخابات گذشته، حضوری حماسی در این عرصه داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی بابیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با حضور خود در صحنه های مختلف برای اقتدار نظام و انقلاب تلاش کرده اند، افزود: فردا نیز ملت یکبار دیگر وفاداری خود را به انقلاب نمایش می دهد.
وی بااشاره به مشارکت بالای گلستانی ها در انتخابات گذشته و کسب رتبه نخست کشوری، از همه مردم این خطه از ایران اسلامی خواست بار دیگر با حضور پرشور و حماسی در این عرصه، شرکت باشکوه خود را تکرار کنند.
حجت الاسلام ترابی به مردم توصیه کرد که در اول وقت در پای صندوق های اخذ رای حاضر و سرنوشت چهار سال آینده خود و کشور را با در نظر گرفتن مصالح نظام و نیز با رای به افراد صالح مشخص نماید.
وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای علاوه بر نمایش یکپارچگی و اقتدار ملت ایران در چشم دشمنان و وادار کردن آنان به برخورد با عزت و احترام با ابران، سبب خوشحالی دوستان انقلاب و نیز مسئولیت بیشتر مسئولان در خدمت مضاعف به مردم می شود.
امام جمعه اهل سنت نگین شهر از توابع شهرستان آزادشهر درشرق گلستان نیز با حساس دانستن انتخابات 29 اردیبهشت، برلزوم حضور حماسی اقشار و اقوام مختلف ساکن در ایران اسلامی و نیز استان در این عرصه مهم سیاسی تاکید کرد.
آخوند ابوبکر خوجملی، گفت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از رای، نظر و حمایت مردم است و دارای آرمان های بسیار ارزشمندی چون وحدت، اخوت و برادری می باشد لذا برای استحکام و استمرار نظام جمهوری اسلامی مردم بایستی پرشور تر از قبل در صحنه حاضا باشند.
وی افزود: شرکت در انتخابات نشان دهنده وحدت و همدلی اقوام و مذاهب است که باحضور خود مردمی بودن و اقتدار نظام را به رخ دشمنان می کشند.
آخوند خوجملی از همه مردم استان گلستان از پیر و جوان و اقوام و مذاهب مختلف اسلامی خواست حماسی تر از گذشته در اول وقت پای صندوق های اخذ رای حاضر و به نامزد اصلح رای دهند.
وی تصریح کرد: هرچه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد، امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی درعرصه بین الملل بیشتر و توطئه های شوم دنیای سلطه و دشمنان علیه انقلاب اسلامی نیز نقش برآب می شود.
امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی، قانونی و نیز مطالبه رهبری انقلاب دانست و گفت: مشارکت ملی همه واجدین شرایط در انتخابات ضروری است.
آخوند مدد هوشمند، اظهار داشت: حضور پرشور مردم از هر قشر، قوم و مذهبی که باشند، در انتخابات فردا، نمایش وحدت و اتحاد ملت ایران به دوستان و دشمنان انقلاب است.
وی بادعوت از همه واجدین شرایط برای شرکت درانتخابات 29 اردیبهشت، گفت: مردم باید به نامزدهایی که تقوا و صداقت دارند، رای دهند زیرا سرنوشت مملکت را برای چهار سال به آنان می سپاریم.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا فردا جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شود ضمن اینکه انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی نیز دربرخی شهرها برگزار خواهد شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و بخشی از جمعیت آن را اهل سنت بویژه ترکمن ها تشکیل می دهند.
/3039/1648
گزارش : علی لکزانوری ** تنظیم: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.