بهمن طیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ورزشکاران گلستانی با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر به همه بدخواهان نظام نشان می دهند که همواره پشتیبان نظام هستند.
وی بیان کرد: حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دو خواسته مقام معظم رهبری از ملت است و مردم و به خصوص جامعه ورزش گلستان با انتخاب فرد اصلح باید دشمن را مایوس کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: انتخابات مایه آبرو و عزت نظام و حضور حداکثری باعث اقتدار نظام بویژه در سطح بین المللی است که حضور پرشور در پای صندوق های رای، زمینه شادی و امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان نظام را فراهم می کند.
طیبی ادامه داد: حضور در انتخابات وظیفه ملی و اعتقادی برای همه مردم است و باید با دنباله روی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی یکبار دیگر حماسه شرکت حداکثری را در انتخابات 29 اردیبهشت به نمایش بگذاریم.
وی گفت: دشمنان در ماه های اخیر توطئه های زیادی برای کاهش حضور مردم در انتخابات انجام دادند اما همانند همیشه مردم این توطئه ها را با حضور پرشور در پای صندوق های رای ، نقش برآب خواهند کرد.
به گزارش ایرنا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا جمعه 29 اردیبهشت در کشور برگزار می شود.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.