به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهمن طیبی روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات هاکی گلستان اظهار کرد: هاکی استان هم اینک مدال آوران و ملی پوشان مطرحی دارد اما آنچه می تواند این رشته را ورزشی فراگیر و عمومی کند، افزایش بیشتر ورزشکاران و توسعه آن در همه شهرها و مناطق استان است.
وی بیان کرد: با وجود حرفه ای بودن هاکی گلستان، کمیت و تعداد ورزشکاران این رشته بسیار اندک و نیازمند برنامه ریزی بیشتر برای گسترش و توسعه است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: هم اینک گرگان مکان مناسبی برای انجام تمرین هاکی دارد که می توان با استفاده درست از آن ، در گام اول برای عمومی کردن این رشته در استان کوشید.
طیبی ادامه داد: یکی دیگر از راه های توسعه این ورزش، اجرای مداوم آن در مدارس است تا هم استعدادهای جدید شناسایی شده و هم این رشته به دانش آموزان بیشتر معرفی شود.
وی گفت: هاکی گلستان مدال آوران آسیایی و بین المللی فراوانی دارد که باید کسب مدال در مسابقات جهانی به برنامه هاکی بازان و هیات استان تبدیل شود.
در پایان این مراسم و با انجام رای گیری، محمدعلی طبرسا با کسب همه 16 رای اعضای مجمع برای 4 سال به عنوان رئیس هیات هاکی گلستان انتخاب شد.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.