به گزارش روز یکشنبه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی وتبلیغات ستادانتخابات شهرستان ، احمد تجری مفرد در حاشیه بازدید از ستادهای تبلیغات انتخاباتی شهر علی آبادکتول با تاکید بر رعایت کامل قوانین تبلیغات توسط نامزدها، مسئولین ستادها و حامیان آنها افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی و منشور اخلاقی امری قابل تمجید است و حامیان نامزدها به این امر توجه کامل داشته باشند.
وی؛ انتخابات را فرصتی برای همدلی و همزبانی و به رخ کشیدن اقتدار و مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: ضرورت دارد نامزدهای شوراهای اسلامی و طرفداران آنان ضمن رعایت ضوابط و مقررات در جهت مشارکت و حضور گسترده مردم تلاش نمایند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها روز جمعه 29 اردیبهشت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

** با متخلفان کانال های تلگرامی برخورد قضایی می شود
تجری مفرد همچنین در پیامی گفت: شبکه های مجازی و کانال های تلگرامی که اقدام به تشویش اذهان عمومی در مورد انتخابات و تخریب نامزدها انجام می دهند، منتظر برخورد قضایی و قانونی باشند.
وی با تاکید بر اینکه باید به عنوان یک تکلیف به انتخابات نگاه کرد و همه مردم را برای حضور درپای صندوق های رای ترغیب کنیم، از فعالان فضای مجازی خواست به برپایی پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات کمک کنند.
وی همچنین از فعالان این حوزه خواست که از ایجاد فضای دو قطبی در جامعه، تخریب نامزدها، درج اخبار بی اساس، تهمت زنی و سیاه نمایی اجتناب کنند.
تجری مفرد افزود: مدیران گروه های تلگرامی توجه کنند که انتشار و تبلیغ علائم تحریم انتخابات، استفاده غیرمجاز از سایت ها و وبلاگ های متعلق به دستگاه های دولتی یا موسساتی که دارایی آنها از اموال عمومی است به منظور تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد هرگونه تغییر و تحریف فیلم، صوت یا تصویر نامزدها برای هتک حرمت و حیثیت آنها خلاف قانون بوده و با برخورد قضائی مواجه خواهند شد.
حدود 637 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تایید صلاحیت شده اند.
علی آباد با 4 شهر علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه کتول و سنگدوین و حدود 76 روستا در 35 کیلومتری شرق گرگان واقع است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.