به گزارش ایرنا در پیام حسن صادقلو آمده است: هفته جوان، یادآور رشادت های جوانان سرفراز میهن اسلامی درعرصه های مختلف است؛ از جوانانی غیور و شجاع که در روزهای سخت در دفاع از مرزهای میهن عزیزمان، راهی جبهه ها شدند تا جوانان شایسته و موفقی که امروز در رویدادهای ملی و بین المللی علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری خوش می درخشند و پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز در می آورند.
استاندار افزوده است که هفته جوان سال 96 را در حالی گرامی می داریم که گلستان داغدار حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر است، از این رو بار دیگر با تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده های عزیز جانباختگان، به همه آنان که در راه توسعه این سرزمین از جان گذشتند، ادای احترام می کنیم و یاد آنان را گرامی می داریم.
صادقلو گفته است که اینجانب با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان به عموم جوانان استان گلستان، امیدوارم در سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' با همت جوانان تحصیل کرده، متخصص، کاردان، خلاق بتوانیم گامهای موفقی را برداریم.
امروز دوشنبه 18 اردیبهشت برابر با 11 ماه شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر (س) است که به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.