به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن صادقلو روز پنجشنبه درحاشیه عیادت از مصدومان حادثه دیده معدن آزادشهر در بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس درجمع خبرنگاران، افزود: پس از وقوع حادثه غم انگیز انفجار معدن، دو وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: این وزیران که شب گذشته وارد استان گلستان شدند تا ساعت سه بامداد امروز در محل حادثه بودند و دستورات لازم برای بررسی موضوع و تسریع در امداد رسانی به مصدومان و محبوسان حادثه را صادر کردند.
صادقلو اضافه کرد: امروز نیز به اتفاق دو وزیر، رئیس اورژانس کشور و نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مصدومان حادثه معدن در مراکز درمانی عیادت و از آنان دلجویی و دستورات لازم برای رسیدگی به آنان نیز صادر شد.
استاندار گلستان همچنین گفت: وزیران صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر یک درحوزه کاری خویش دستورات لازم برای بررسی حادثه و مسائل و مشکلات کارگران از جمله تفاوت حق بیمه، پرداخت معوقات، امور رفاهی و امنیت معدن صادر کردند.
وی خاطرنشان کرد: تمام مباحث مربوط به حادثه معدن در راستای کمک به کارگران ازسوی دست اندرکاران بررسی و رفع می شود.
به گزارش ایرنا، درپی حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در شرق گلستان که مقارن ظهر روز گذشته رخ داد، تاکنون 22 نفر از کارگران این معدن جان باخته اند و 72 نفر مصدوم شده اند ضمن اینکه تلاش برای نجات 11 تا 12 کارگر محبوس در معدن نیز توسط نیروهای امدادی ادامه دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.