به گزارش روز چهارشنبه ایرنا صالح مخدومی بعد از دیدار تیمش در برابر مهرام تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتراض به نحوه قضاوت در حین مسابقه آن هم مانند بسکتبال که بسیار پربرخورد و پرتحرک است، امری طبیعی محسوب می شود، اما اشتباهات داوری هم حدی دارد و نباید باعث سرآمدن حوصله تماشاگران و حاضرین در سالن مسابقه شود.
وی اظهار داشت: دیدار این 2 تیم، یکی از بهترین بازی های فینال لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور در چند سال اخیر بود و تماشاگران از آن لذت بردند، اما اگر اشتباهات داوری کمتر بود شاید تیم ما نتیجه بهتری می گرفت.
مخدومی همچنین تماشاگران گرگان را از بهترین تماشاگران بسکتبال در کشور دانست و در خصوص بازی عصر سه شنبه این دو تیم نیز گفت که مهرام تیم قدرتمندی است و با حضور بازیکنی مانند 'صمد نیکخواه بهرامی' احتیاجی به معرفی ندارد، اما تم ما با تمام وجود جنگید.
سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان اضافه کرد: تمامی بازیکنانم خوب بازی کردند.
سرمربی مهرام تهران نیز گفت: 2 تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و به جرات می توان گفت، این بازی در حد رقابت های لیگ برتر بود، زیرا هر کسی در سالن حضور داشت، جدا از نتیجه، خوشحال به منزل برگشت.
علی آرزومندی افزود: نبود کامیار صادق ‌زاده بازیکن تیم قطران کاوه (به علت مصدومیت)، تا حدودی باعث ضرر تیم گرگان شد، اما دیگر بازیکنان حاضر در میدان با تمام توان بازی کردند.
وی همجنین اظهارداشت که تماشاگران گرگانی به تیم‌ انرژی می‌ دهند و حضور این تعداد 15 امتیاز به نفع گرگان و به ضرر حریفان تیم های گرگانی است که در این سالن بازی می‌ کنند.
سرمربی مهرام افزود: تماشاگران گرگانی با تماشاگران تمام ایران متفاوت هستند گرگانی ها با حمله تیمشان، حمله و همراه تیمشان دفاع می‌ کنند.
وی با تاکید بر این که یکی از رموز موفقیت تیمش در دیدار با قطران کاوه حضور 'صمد نیکخواه بهرامی' بود، گفت: جدای از اینکه این بازیکن کمک امتیازی و فنی را در بازی برای تیم دارد، نشان داده که هنوز بهترین بسکتبالیست ایران است و آمده فروتنانه و بدون غرور کنار این بازیکنان بازی می‌ کند.
آرزومندی در خصوص برنامه حضور تیم مهرام در رقابت های لیگ برتر در فصل آینده نیز گفت: تصمیم ‌گیری در این مورد با مسئولان مهرام است و من فقط به عنوان مربی کارم را انجام می ‌دهم.
به گزارش ایرنا در نخستین بازی از دیدارهای فینال رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور، عصر سه شنبه تیم 'قطران کاوه گرگان' مغلوب 'مهرام تهران' شد.
در این دیدار که در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت جواد مرادی به عنوان سرداور به همراه ابراهیم عباس زاده و مهران کیش به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید خمجانی برگزار شد، تیم قطران کاوه با نتیجه 65 بر 58 بازی را به میهمان خود واگذار کرد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.