به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز سه شنبه در همایش اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و مشارکت حداکثری در انتخابات و در جمع کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی گنبدکاووس، اظهار داشت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نیز پنجمین دوره شوراها در روستاها و شهر مرزی اینچه برون این شهرستان به صورت سنتی برگزار خواهد شد.
وی، اعلام نتایج انتخابات در کوتاهترین زمان پس از پایان ساعت رای گیری را از مزایای برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر گنبدکاووس اعلام کرد و افزود: از مجموع 165 داوطلب ثبت نامی برای انتخابات شورای شهر گنبدکاووس 9 نفر احزار صلاحیت نشدند و سه نفر نیز انصراف دادند.
کریمی گفت: برای دستیابی به هفت کرسی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس 153 داوطلب باهم رقابت می کنند که امید است مردم فهیم این شهر با حضور پرشور خود و انتخاب افراد اصلح و توانمند که آشنا به مدیریت شهری باشند، به توسعه و عمران بیشتر این منطقه کمک نمایند.
وی از فراهم بودن مقدمات برگزاری مطلوب انتخابات 29 اردیبهشت خبر داد و تصریح کرد: در مجموع 274 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است، ضمن اینکه 230 هزار نفر از جمعیت 350 هزار نفری گنبدکاووس واجد شرایط شرکت در انتخابات اند که 3300 نفر آنان رای اولی هستند.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان نیز دراین جلسه با تبریک روز جهانی کارگر، کارگران را از زحمتکش ترین اقشار جامعه دانست که با کار و تلاش، رزق و روزی حلال بدست می آورند.
حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی، گفت: امروز درسایه کار و تلاش کارگران زحمتکش، چرخ های صنعت و تولید کشور می چرخد و موفقیت های زیادی نیز برای انقلاب اسلامی بدست آمده است.
وی با تاکید برضرورت توجه بیشتر به قشر کارگر از سوی مسئولان، اضافه کرد: در جمهوری اسلامی مسئولان، خدمتگزار مردم هستند و باید همه تلاش خود را برای افزایش رفاه مردم بکار گیرند.
حجت الاسلام رعایتی همچنین برلزوم حفظ اصول انقلاب و خط مشی های امام و رهبری در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: درسایه حفظ اصول می توانیم تحریم های دشمنان را خنثی و مسیر رشد و تعالی را طی نماییم.
وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی درسایه کار و تلاش جوانان خود موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف از جمله ساخت بزرگترین پالایشگاه تولید بنزین جهان، بدست آورده که ایران را در ردیف کشورهای برتر جهان در این حوزه داده است.
رعایتی همچنین به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و انتخاب افراد اصلح از وظایف قانونی و شرعی مردم است که باید به آن عمل نمایند.
دراین مراسم که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان نیز حضور داشت، از چند کارگر و کارفرمای نمونه با اهدای لوح و هدایایی قدر دانی شد.
شهرستان گنبدکاووس باحدود 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و افزون بر 110 هزار بیمه شده اصلی و تبعی دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.