علی اصغر طهماسبی روز دوشنبه در همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان، اظهار داشت: فرهنگیان و بازنشستگان عرصه تعلیم و تربیت، دریایی از تجربیات ارزشمند و گرانبها بوده که باید از این ظرفیت بزرگ در راستای توسعه هر چه بیشتر استان و کشور استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه هیچ توسعه ای بدون آموزش و توانمند سازی اتفاق نخواهد افتاد، افزود: شما فرهنگیان سالهاست وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این استان و مرز و بوم را به عهده دارید و ما همواره به شاگردی شما افتخار خواهیم کرد.
طهماسبی ادامه داد: ما تمام پیشرفت ها و توانمندی های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون معلمان و جامعه فرهنگی هستیم که نسل هایی را تربیت کردند که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دوران توسعه و سازندگی تا به امروز مدیریت کرده اند.
طهماسبی در ادامه اظهار کرد: در دولت یازدهم تلاش های خوبی جهت رفع مشکلات فرهنگیان صورت گرفته و امیدواریم در ادامه نیز بتوانیم با محور قرار دادن معیشت فرهنگیان، دغدغه های این قشر زحمتکش و نقش آفرین جامعه را به حداقل برسانیم.
دراین مراسم دربیگی مدیر کانون بازنشستگان استان گلستان نیز در سخنانی خواستار افزایش ارائه خدمات پزشکی و همسان سازی حقوق بازنشستگان و افزایش خدمات فرهنگی و اجتماعی به آنان شد.
در پایان از معلمان نمونه استان گلستان قدر دانی شد.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.