به گزارش روز دوشنبه ایرنا از فرمانداری علی آباد رئیس هیات تیراندازی باکمان گلستان گفت: روح الله صدرکریمی از آذربایجان شرقی ، علی نوذری از چهارمحال و بختیاری، امید محمدپور، علیرضا مشحون، شیلان تخت فیروزه و ساریا میری از کردستان، فردین مرادی، امین زاهد نژاد، سیده فاطمه موسوی و زیبا یگانه از لرستان، بهرام تیمورزاده و الهام غفاری از آذربایجان غربی، محمد زنگانه از گلستان، حمیده اسدی و عیسی ابراهیمی از فارس و فاطمه ابراهیمی از یزد؛ نفرات حاضر در اردو هستند.
محمدعلی حسینی افزود: این ورزشکاران زیر نظر بهروز عباس نژاد مربی تیم تمرین خواهند کرد.
وی تصریح کرد: تمامی 16 ورزشکار دعوت شده با لباس سنتی مربوط به منطقه خود در این اردو حضور دارند.
حسینی ادامه داد: تیم ملی کمان سنتی پس از برگزاری این اردو، دو اردوی آمادگی دیگر در کرج خواهد داشت که پس از آن نفرات نهایی تیم مشخص می‌شوند.
تیم ملی کمان سنتی خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی بلاروس و مجارستان آماده می‌کند.
فرماندار علی آباد نیز در جمع ورزشکاران حاضر دراین اردو گفت: توسعه بخش اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سایر ابعاد جامعه در سایه بهره گیری مناسب از صنعت گردشگری و برنامه ریزی در این بخش تحقق می یابد.
احمد تجری مفرد افزود: در راستای تحقق نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نیز باید توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری روستایی در این شهرستان صورت گیرد.
به گفته وی؛ برگزاری این اردو با حضور ورزشکارانی از تمام اقوام ایران زمین؛ در ترویج فرهنگ قومیت های مختلف و توسعه گردشگری روستایی نقش دارد.
اردوی آمادگی تیم ملی کمان سنتی از پنجشنبه (گذشته) در روستای چینو شهرستان علی آباد آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.
علی آباد با 4 شهر علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین و 76 روستا از توابع استان گلستان بوده و در 35 کیلومتری شرق گرگان واقع است.
استان مرزی گلستان واقع در شامل ایران یک میلیون و 868 هزار نفر جمعیت دارد که از اقوام و مذاهب مختلف هستند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.