علیرضا خراسانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کادر فنی تیم های ملی والیبال نشسته مردان بزرگسال، پسران جوان و زنان ملی پوشان مورد نظر خود را به اردوی تیم ملی فراخواند که در بین نفرات دعوت شده، نام 5 گلستانی به چشم می خورد.
وی بیان کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان در سال جدید با دعوت از 15 ورزشکار در تهران آغاز می شود که احمد ایری و آرش خرمالی گلستانی های حاضر در اردو هستند.
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان افزود: در این اردو ملی پوشان از 18 اردیبهشت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برگزار خواهند کرد.
به گفته وی؛ ملی پوشان در مدت زمان برگزاری اردو ، علاوه بر انجام تمرینات تاکتیکی ، چند بازی دوستانه با تیم های باشگاهی داخلی برگزار می کنند.
وی گفت: همزمان دومین مرحله تمرینات تیم ملی جوانان پسر نیز آغاز می شود که محمدنعمتی و جمال نظری ورزشکاران گلستانی حاضر در اردو هستند.
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان بیان کرد: ملی پوشان جوان علاوه بر برنامه هایی که در این اردو برای آنها در نظر گرفته شده، در کنار تمرینات بزرگسالان نیز تمرین خواهند کرد تا با کسب تجربه بیشتر خود را برای حضور در مسابقات پیش رو آماده کنند.
خراسانی از آغاز تمرینات تیم ملی والیبال نشسته زنان بزرگسال نیز خبر داد و گفت: این اردو نیز همزمان با دیگر اردوها در تهران آغاز می شود که زهرا دانای طوس تنها گلستانی حاضر در این تمرینات است.
به گفته وی؛ قرار بود مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خرداد ماه امسال در چین برگزار شود که بر اساس آخرین اعلام این تاریخ به تعویق افتاده و تا هفته آینده تاریخ جدید برگزاری این مسابقات اعلام می شود.
همه این اردوهای آماده سازی از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برگزار می شود.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.