به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین اصلانی روز یکشنبه به مناسبت اعیاد شعبانیه درجمع فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران گنبدکاووس اظهار داشت: نکته مهم در انتخاب اصلح، توجه به برنامه های منطقی و عملی نامزدها است و نباید فریب برخی شعارهای آنان را خورد.
وی با استناد به سخنان رهبری انقلاب، به برخی ویژگی های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: ثبات قدم داشتن در انجام وظیفه، تلاش برای حفظ استقلال کشور در همه حوزه ها، استفاده از ظرفیت های قانون اساسی در پیشبرد امور، دور بودن از حاشیه ها و دغدغه اقتصاد و معیشت مردم داشتن از جمله این ویژگی ها است.
حجت الاسلام اصلانی اضافه کرد: مردم باید در انتخاب رئیس جمهورd آینده، به نامزدی رای دهند که در تراز جمهوری اسلامی، حامی مستضعفین و برای پیشرفت مادی و معنوی کشور مفید باشد.
وی تصریح کرد: رئیس جمهوری نظام اسلامی ما باید در مسیر دفاع از ارزش های الهی و اسلامی و نیز ولایت فقیه گام بردارد و از دستاوردهای انقلاب دفاع نماید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در آموزه های اسلامی، برلزوم الگو قرار دادن شخصیت حضرت فاطمه (س) از سوی این قشر در زندگی اجتماعی و سیاسی تاکید کرد.
حجت الاسلام اصلانی با تاکید بر ضرورت گسترش معارف اسلامی درجامعه گفت: برای رسیدن به کمال و قرب الهی هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و تنها شرط برتری بین این دو، ایمان و عمل صالح است.
وی همسرداری، خانه داری و تربیت فرزندان را سه وظیفه مهم و اساسی بانوان دانست و افزود: زن مسلمان در کنار این وظایف، باید در شرایطی که نیاز به حضور او باشد، وارد عرصه سیاست نیز شود.
شهرستان گنبدکاووس با حدود 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.