به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز یکشنبه از محل فرماندهی انتظامی رامیان آغاز و تا میدان مرکزی این شهر ادامه داشت، مردم این شهرستان با همراهی سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان، فرمانده مرزبانی استان و فرمانده هنگ مرزی اترک به همراه فرماندار و ائمه جمعه شهرستان رامیان، پیکر شهید مدافع وطن خود را تشییع کردند.
پس از برگزاری مراسم تشییع در رامیان، پیکر پاک شهید بیانی به زادگاهش روستای گلند منتقل شد تا در گلزار شهدای این روستا در خانه ابدی آرام گیرد.
به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از این شهید مرزبان که به عنوان شهید مدافع وطن نامگذاری شده، عصر روز گذشته در مقابل مسجد جامع روستای گلند شهرستان رامیان برگزار شد و مردم این شهرستان بعد از نماز مغرب و عشا، با این شهید وداع کردند.
سرباز شهید 'معین بیانی'، چهارشنبه هفته گذشته در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان در اثر درگیری با اشرار و گروه تکفیری 'جیش العدل' به همراه دیگر همرزمان خود به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهرستان رامیان با حدود 90 هزار نفر جمعیت در شرق استات گلستان است و مرزبان شهید معین بیانی دویست و پنجاه و پنجمین شهیدی است که مردم این شهرستان برای دفاع از میهن و ارمان های انقلاب، تقدیم کرده اند.
/1860/3039
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.