نیره پیروزبخت شامگاه شنبه در بدو ورود به استان گلستان در گرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تلاش های این سازمان در حوزه رفع دغدغه های مقام معظم رهبری و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران گام های مؤثری در ارتقای کیفیت و تولید کالاها و خدمات بر می دارد و این مساله به افزایش تولید و اشتغال کمک خواهد کرد.
وی اضافه کرد: سازمان ملی استاندارد ایران در بخش های مختلف برنامه های مدونی در حوزه تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی دارد که گزارش آن باید به صورت مدون و ماهانه تدوین و منتشر شود.
پیروزبخت گفت: قانون جدید سازمان ملی استاندارد ایران بیش از چند بار رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان در آستانۀ تصویب قرار دارد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بر شمردن برخی از ویژگی های این قانون افزود: در چند ماه گذشته برای تکمیل و تصحیح پیش نویس این قانون وقت زیادی صرف و جلسات متعددی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و کمیسیون های تخصصی برگزار و به نکات ظریفی توجه شد.
وی ادامه داد که این قانون موارد فراوانی را در بر می گیرد و مسیر بسیاری از فرآیندهای سازمان را تسهیل و تسریع خواهد کرد.
پیروزبخت گفت: در قانون جدید، سازمان ملی استاندارد ایران تنها مرجع صدور گواهی حلال در ایران خواهد بود و جایگاه رئیس سازمان در دولت ارتقا یافته است.
وی به منظور شرکت در مراسم افتتاح فاز اول ساختمان اداری - آزمایشگاهی اداره کل استاندارد گلستان و نشست شورای استاندارد استان به گرگان سفر کرده است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.