به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در هفت دور مختلف با رقابت 66 راس اسب در مسافت های 1000 و 1550 متر برگزار شد و در کورس نخست که مخصوص اسب های تروبرد داخلی و وارداتی سه و چهار ساله هندیکاپ بود، اسب آرس مقام قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های جنرال سایت و هج استار دوم و سوم شدند.
در کورس دوم اسب های تروبرد داخلی دو ساله مبتدی رقابت کردند که در پایان اسب آلگرو زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب های پایرسون و کرولا به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
اسب کینگ آسیا قهرمان دور سوم این مسابقات در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله نبرده بود و مقام های دوم و سوم این کورس را نیز به ترتیب اسب های مهسانور و آرنیکا از آن خود کرد.
رقابت اسب های دوخون دوساله مبتدی در کورس چهارم برگزار شد و در آن اسب های گلدن بوی، سای چلنج و بلیزینگ هورس به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور پنجم در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله هندیکاپ نیز اسب آذامر به مقام قهرمانی رسید و اسب های عالم ناب و فرنیا دوم و سوم شدند.
مقام قهرمانی دور ششم هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس که در گروه اسب های دوخون سه و چهار ساله 24 تا 34 امتیاز برگزار شد، به اسب ویمتو رسید و اسب های پالرمو و مهگل نیز عناوین دوم و سوم این دور را از آن خود کردند.
در آخرین دور این هفته از مسابقات اسب های دوخون سه و چهار ساله 2 تا 6 امتیاز با هم رقابت کردند که در پایان اسب فرانکل عنوان نخست را از آن خود کرد و اسب های استار اسکای و وفاخالق نیز دوم و سوم شدند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 871 میلیون و 500هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.