موسی حسام روز پنجشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: اعطای این گواهی در پنجمین نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی ساخت ایران که از چهارم اردیبهشت امسال به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده، انجام شد.
با مصوبه شورای عالی استاندارد، صدور گواهی انطباق یا گواهی محصول برای محصولات دانش بنیان این امکان را به شرکت دانش بنیان می دهد تا با بهره گیری از استانداردهای معتبر بین المللی یا کارخانه ای از سازمان ملی استاندارد گواهینامه ای معتبر را برای تایید محصول خود دریافت کنند که در بیش از 70 کشور دنیا معتبر است.
محصولات شرکت دانش پژوهش فجر شامل اینکوباتور تولید سلول CO2 به همراه رولینگ باتل، دیپ فریزر ۷۰ – درجه سانتیگراد دو دره و تک دره با دو سیکل برودت، انواع فریزرها و یخچال های آزمایشگاهی، اینکوباتور نگهداری پلاکت خون و یخچال بانک خون می باشد.
*حضور سه شرکت دانش بنیان گلستانی در نمایشگاه
به گفته رئیس پارک علم و فناوری گلستان، امسال از این استان سه شرکت دانش بنیان شامل دانش پژوهش فجر، تجهیز الکترونیک راسپینا و پلاسمای دانش آموزی کردکوی در این نمایشگاه حضور دارند.
حسام افزود: پارسال در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، شرکت های استان گلستان موفق شدند حدود 90 میلیارد ریال محصول تولیدی خود را به فروش برسانند.
وی گفت: اکنون با حمایت های انجام شده 47 شرکت دانش بنیان در استان مشغول فعالیت هستند.
امسال در پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در تهران، 370 شرکت دانش بنیان از سراسر کشور حضور دارند.
6204/1860
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.