به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار حساس که عصر امروز چهارشنبه در دزفول برگزار شد تیم قطران کاوه با نتیجه نزدیک 69 بر 68 توانست میزبان خود را شکست دهد و در مجموع سه دیدار با برتری 2 بر 1 راهی دیدار فینال باشگاههای ایران شود.
تیم قطران کاوه در این بازی با هدایت صالح مخدومی با ترکیب اولیه علی صادقی، صابر مخدومی، مسعود هنرور، محمد کمالوند و رهام کبیر توانست در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج 15 بر 12 و 23 بر 14 در برابر تیم رعد پدافند دزفول پیروز شود اما در کوارترهای سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 14 بر 22 و 17 بر 20 بازی را واگذار کرد.
قطران کاوه دیدار نخست خود برابر تیم رعد پدافند را جمعه گذشته در گرگان با نتیجه 74 بر 65 بُرده بود اما روز گذشته در دزفول با نتیجه 68 بر 49 مغلوب میزبان شد تا سرنوشت فینالیست در بازی سوم (امروز) مشخص شود.
تیم قطران کاوه با این پیروزی و صعود به دیدار فینال جواز حضور در رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران را به دست آورد و باید برای کسب عنوان قهرمانی در نخستین بازی روز دوشنبه هفته آینده 12 اردیبهشت به مصاف تیم مهرام تهران برود.
تیم مهرام هم امروز موفق شده بود پتروشیمی بندر امام را شکست دهد و در مجموع سه دیدار با برد 2 بر 1 دیگر فینالیست رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور شود.
3014/6203
*خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: کرمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.