سرگرد جواد کارکن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لوازم التحریر و اقلام آموزشی توزیع شده شامل دفتر، مداد، پاک کن، تراش، خط کش و گونیا بوده و افزون بر آن، 160 جلد کتاب داستان نیز با مضامین آموزشی و فرهنگی در بین دانش آموزان سه مدرسه کانکسی سیار عشایر مرزی و نیز دو روستای مرزی گنبدکاووس توزیع شده است.
وی یادآور شد: سه مدرسه کانکسی سیار عشایری در دهستان مرزی کرند مستقر بوده و به امر آموزش دانش آموزان عشایر این منطقه مشغول هستند و علاوه بر آن در دو روستای شور دگش و ترشکلی نیز لوازم التحریر، اقلام آموزشی و کتاب داستان به ارزش 10میلیون ریال توزیع شده است.
رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تحصیلی تاکنون، بیش از 1500جلد کتاب داستان در بین دانش آموزان روستاهای مررزی و مناطق شهری شهرستان گنبدکاووس توزیع شده است.
وی به ویزیت رایگان کادر پزشکی مستقر در درمانگاه سینا گنبد که متعلق به انتظامی و هنگ مرزی است نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام به مناسبت هفته سلامت و با هدف کمک به اقشار محروم جامعه، روز گذشته انجام شد.
به گفته سرگرد کارکن، ویزیت 41 بیمار، مشاوره پزشکی برای 31 نفر، انجام تست قندخون برای 20 نفر، تزریقات برای 14 نفر و توزیع بروشور حاوی اطلاعات بهداشتی و پزشکی به تعداد 86 برگ از جمله اقدامات رایگان انجام شده در روز گذشته است.
هنگ مرزی اترک، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده استان گلستان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در گنبدکاووس مستقر است.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.