به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عباس مظفری، ظهر امروز در جشنواره نوجوان سالم در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: بیش از 76 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در این جشنواره شرکت کردند و بیش از 430 نفر در حوزه توانمندسازی پوشش دادیم.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: اثرگذاری این جشنواره به صورتی مثبت بوده که در نخستین جشنواره تعداد شرکت‌‎کننده 5 تا 10 نفر بوده و امروز در ششمین سال برگزاری جشنواره به بیش از 70 هزار نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره سبب شده تا دانش آموزان آگاهی‌های لازم در مورد آسیب‌های اجتماعی را کسب کرده و همه مدارس به آسیب‎ها حساس شده و از آن پیشگیری کنند.

آموزش 11 مهارت زندگی به دانش آموزان استان گلستان

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان یادآور شد: در طول  برگزاری جشنواره، 11 مهارت زندگی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود تا فرزندان در برابر آنان ایمن شوند.

وی تاکید کرد: از 135 اثر برگزیده در رشته‌های مختلف جشنواره نوجوان سالم استان گلستان،30 اثر برتر مربوط به دانش‌آموزان شهرستان گنبدکاووس است.

مظفری افزود: جشنواره‌های شهرستانی با هدف تقدیر از نفرات منتخب  در سطح  شهرستان‌ها در حال برگزاری است و آثار منتخب به استان ارسال شده تا به ششمین مرحله جشنواره استانی که اردیبهشت ماه 1396 در گرگان برگزار خواهد شد راه یابند.

آثار برتر به مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم راه می‌یابد

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: آثار برتر دانش‌آموزان و مدارس استان گلستان در این جشنواره، به مرحله کشوری جشنواره معرفی خواهند شد.

وی گفت: جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم با هدف راه‌اندازی نهضت فرهنگی پیشگیری و به منظور شناسایی، کشف، پرورش، رشد و شکوفایی استعدادهای هنری، ایده پردازی و افزایش مهارت و ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان در مدارس اجرا شد.

مظفری با بیان اینکه مدرک کارساز نیست و باید مهارت را گسترش دهیم، افزود: جامعه امروز نیازی به افراد با مدارج عالیه ندارد، چقدر با افزایش کمی دانشگاه‌ها افراد متخصص وارد جامعه شده‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625581
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.