به گزارش ایرنا در جریان این دیدار عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: در جلسه ای با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری مدل اجرایی و برنامه مدرسه مهربانی پارس گرگان به عنوان مدل کشوری تعریف شد و بنا شد تا این مدل پس از ارسال به تهران و تایید، به سایر استان های کشور جهت اجرا ارسال شود.
ابراهیم غفاری مدیر کل بهزیستی گلستان نیز در این نشست ضمن بیان بخشی از خدمات و کمک های انجام شده توسط این اداره کل به مدرسه پارس گفت: تیم ها و گروه های مددجویی و مشاوره در محل های سکونت دانش آموزان حضور یافته و خدمات و ماموریت های لازم را انجام می دهند.
ابوالفضل تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از ارائه خدمات آموزشی و فنی به برخی از دانش آموزان خبر داد و گفت: اعتبارات مناسبی برای آموزش مهارتی اتباع بیگانه از سوی سازمان مرکزی در نظر گرفته شده که بخشی از این اعتبارات تخصیصی به استان گلستان پرداخت شده است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان نیز گفت: غیرایرانی ها هم حق فراگیری و آموزش دارند و کاری که معلمان این مدرسه انجام می دهند، در واقع کار نیک است.
مهدی دهرویه افزود: در کمتر جای ایران مانند گلستان هماهنگی و همکاری میان دستگاهی برای امور آموزش کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان اتباع و مهاجرین وجود دارد و بنا داریم تا در سال های آینده کسانی را که نیاز به آموزش داشته اما امکانات ندارند، شناسایی و تحت پوشش قرار دهیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این بازدید مدیر و تعدادی از معلمان گزارشی از روند آموزشی، برنامه های مددکاری و سایر برنامه های مدرسه پارس ارائه دادند.
مدرسه مهربانی پارس نخستین مدرسه غیردولتی گلستان است که بازماندگان از تحصیل و اتباع و مهاجرین خارجی را تحت آموزش قرار می دهد.
این مدرسه حدود 219 دانش آموز دختر و پسر دارد.
3014/2729
*خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.