به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از انتظامی استان ،سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: اواخر اسفند ماه سال گذشته پرونده ای تحت عنوان کلاهبرداری یک شرکت لیزینگ خودرو از شهروندان گرگانی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ارجاع داده شد.
وی گفت: در بررسی های مقدماتی مشخص شد فردی با ثبت شرکتی در گرگان به صورت نقد و اقساط اقدام به فروش انواع خودرو با شرایط ویژه و پیش پرداخت کم می کند.
به گفته وی؛ متهم با دریافت پیش پرداخت به مبلغ 100 میلیون ریال و الباقی با دریافت 6 فقره چک از مشتریان به آنها قول تامین خودروی مورد نظر را می داد.
سردار جاویدان ادامه داد: تعدادی از شهروندان نیز به منظور خرید خودرو ارزان قیمت و شرایط لیزینگی با پرداخت مبلغ مورد نظر به این شرکت مراجعه و در ادامه به دلیل تامین نشدن خودرو در موعد مقرر، از وی در مراجع قضائی شکایت کردند.
وی افزود: در همین راستا اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی به دلیل مراجعه تعداد زیادی از شاکیان و پیگیری از طریق دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نسبت به دستگیری فرد کلاهبردار اقدام کرد.
فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: فرد کلاهبردار که با بستن دفتر کار خود از محل متواری شده بود سرانجام از سوی ماموران دستگیر و به همراه اسناد و مدارک موجود برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
وی اضافه کرد که تاکنون تعداد 25 نفر از شاکیان شناسایی شده اند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.