به گزارش ایرنا، رحمان رئوفی و بهمن سالمی دو ملی پوش گنبدی والیبال ساحلی ایران روز چهارشنبه در حاشیه مراسم استقبال خود در گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگاران گفتند: قهرمانی درمسابقات آسیایی تایلند، بخش زیادی از راه رسیدن به مسابقات جهانی را هموار کرد.
رحمان رئوفی گفت: تیم والیبال ساحلی ایران با قهرمانی در مسابقات آسیایی تایلند که از 25 تا 28 فروردین با حضور 32 تیم برگزار شد، راه خود را برای رفتن به مسابقات جهانی که هر دو سال یک بار برگزار می شود، هموار کرد.
وی افزود: تیم والیبال ساحلی ایران برای راهیابی به مسابقات جهانی باید در تورنمنت کشور قطر که دو هفته آینده برگزار می شود، شرکت نماید و درصورت کسب مقام در این تورنمنت، به مسابقات جهانی صعود می کند.
رئوفی، سطح مسابقات قهرمانی آسیا را بالا دانست و اضافه کرد: دراین تورنمنت 14 تیم از مجموع 32 تیم شرکت کننده از جمله استرالیا، ژاپن، قطر و اندونزی از قدرت های برتر والیبال ساحلی بودند.
بهمن سالمی دیگر ملی پوش گنبدی تیم والیبال ساحلی ایران نیز ضمن قدردانی از مراسم استقبال، گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد و خدا را شکر که توانستیم با قهرمانی دراین مسابقات، سربلند شویم و دل مردم را شاد کنیم.
وی افزود: قهرمانی در مسابقات آسیا حاصل شش سال تلاش و زحمت شبانه روزی تیم بود که در شرایط آب و هوایی شرجی تایلند، منجر به موفقیت و سربلندی ایران شد.
سالمی با اشاره به ظرفیت های خوب رشته والیبال بویژه والیبال ساحلی در گنبدکاووس از مسئولان این شهرستان خواست، نسبت به احداث یک زمین استاندارد اقدام نمایند.
به گزارش ایرنا، ابراهیم غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز در سخنانی کوتاه در ایین استقبال از ورزشکاران مکلی پوش، امکانات سخت افزاری این شهرستان برای میزبانی مسابقات کشوری و برون مرزی را مناسب دانست و گفت: تنها مشکل گنبدکاووس نبود امکانات رفاهی و خوابگاهی مناسب و درخور ورزشکاران خارجی است که باید اقدامات لازم دراین خصوص انجام شود.
به گزارش ایرنا، تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی در رقابت های قهرمانی مردان آسیا که با حضور 32 تیم از 25 تا 28 فروردین در کشور تایلند برگزار شد، با شکست 2 بر یک تیم اندونزی در دیدار نهایی، بر بام قاره کهن قرار گرفت.
والیبال ساحلی ایران در این دوره از رقابت ها برای ششمین بار در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها قرار گرفت ضمن اینکه درسال 2011 تیم ایران متشکل از آق محمد سلاق و پرویز فرخی، موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود و درچهار دوره دیگر (2005، 2006، 2008 و 20012) به رتبه چهارمی دست یافت.
در مراسم استقبال از این دو ملی پوش والیبال ساحلی، برخی پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان والیبال گنبدکاووس از جمله 'نورقلی نیازی، طاهر آزمون، عظیم جزیده، فرشید عاشوری و میکائیل تاجر'، مدیرعامل باشگاه ورزشی هاوش، رئیس اداره ورزش و جوانان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از علاقه مندان به رشته والیبال حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال طرفداران زیادی در این شهرستان که به پایتخت والیبال ایران مشهور است، بویژه در بین ترکمن ها دارد.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.