به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم استقبال از 'بهمن سالمی' و 'رحمان رئوفی' دو ملی پوش والیبال ساحلی ایران که اهل گنبدکاووس هستند، روز چهارشنبه درمحل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم برخی پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان والیبال گنبدکاووس از جمله 'نورقلی نیازی، طاهر آزمون، عظیم جزیده، فرشید عاشوری و میکائیل تاجر'، مدیرعامل باشگاه ورزشی هاوش، رئیس اداره ورزش و جوانان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از علاقه مندان به رشته والیبال حضور داشتند.
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی در رقابت های قهرمانی مردان آسیا که با حضور 32 تیم از 25 تا 28 فروردین در کشور تایلند برگزار شد، با شکست 2 بر یک تیم اندونزی در دیدار نهایی بر بام قاره کهن قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، والیبال ساحلی ایران در این دوره از رقابت ها برای ششمین بار در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها قرار گرفت ضمن اینکه درسال 2011 تیم ایران متشکل از آق محمد سلاق و پرویز فرخی، موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود و درچهار دوره دیگر (2005، 2006، 2008 و 20012) به رتبه چهارمی دست یافت.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال طرفداران زیادی در این شهرستان که به پایتخت والیبال ایران مشهور است، بویژه در بین ترکمن ها دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.