به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمود علیفر روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان افزود: با اقدامات انجام شده در سال گذشته 706 نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
وی به اجرای 69 طرح پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده، 45 طرح کنترل محورهای مواصلاتی و چهار طرح ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفـت : اقدامات انجام شده منجر به دستگیری 642 معتاد متجاهر در سال گذشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تشریح اقدامات انجام شده در سالجاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: امسال 15 کیلو و 104 گرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش نشان می دهد.
سرهنگ علیفر تعداد دستگیرشدگان در ارتباط با مواد مخدر در سالجاری را 134 نفر اعلام کرد و با بیان اینکه این رقم از رشد 6 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال برخوردار است، افزود: امسال 61 نفر از معتادین دستگیر شدند که نسبت به پارسال 22 درصد افزایش نشان می دهد.
وی با بیان اینکه با دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سالجاری به تعداد 76 نفر، این رقم سه درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است، گفت: امسال با دستگیری 55 نفر از معتادین متجاهر، 6 نفر از آنها به اردوگاه ترک اعتیاد توسکستان معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ضرورت ایجاد اردوگاه ترک اعتیاد در شرق استان گلستان گفت: در صورت ایجاد این کمپ ، ساماندهی معتادینی که دستگیر می شوند به صورت مطلوبتری انجام خواهد شد.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و از نظر وسعت بزرگترین شهرستان این استان محسوب می شود.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.