کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس و سرپرست برگزاری اردوی تیم ملی دانش آموزی پسران در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این اردوی سه روزه که از امروز ( سه شنبه) در محل سالن ورزشی المپیک این شهر آغاز شده است، 30 دانش آموز مقطع متوسطه دوره دوم حضور دارند.
احمد صفرخان افزود: در این اردو که با هدف آمادگی تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور برای حضور در مسابقات آسیایی که قرار است، شهریور امسال به میزبانی تهران برگزار شود، 15 والیبالست از استان گلستان حضور دارند که هفت نفر آنان از گنبدکاووس هستند.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این اردوی آمادگی زیر نظر چهار مربی از تهران، آذربایجان غربی، گنبدکاووس و آق قلا به تمرین می پردازند تا درنهایت و در پایان دیگر اردوهای آمادگی، 14 نفر به عضویت تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور درآیند.
به گفته صفرخان، 'آرمان گل چشمه، فردین بیک محمدی، امیر شیرمحمدلی، آرش بدراقی، اسحاق جرجانی، مبین آق و عبدالحنان آق آرکاکلی' هفت دانش آموز گنبدی دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال دانش آموزی هستند.
شهرستان گنبدکاووس باافزون بر 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و از آن به عنوان پایتخت والیبال ایران یاد می شود؛ ورزش والیبال در این منطقه بویژه در بین قوم ترکمن علاقه مندان زیادی دارد.
تیم والیبال دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان گنبدکاووس سال گذشته در مسابقات دانش آموزی کشور رتبه نخست را کسب کرده بود.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.