به گزارش روز دوشنبه ایرنا ،پژمان قلعه نوعی در حاشیه برگزاری دومین المپیاد ورزشی گلستان در جمع خبرنگاران گفت: تلاش می کنم در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان که خرداد ماه برگزار می شود،نماینده موفقی بوده و افتخار افرینی کنم.
وی که یکی از مشعل داران مراسم آغازین دومین المپیاد گلستان بود، ادامه داد: امسال به دلیل مشکلاتی که با فدراسیون دوومیدانی داشتم در اردوی تیم ملی شرکت نکرده و جداگانه تمرین می‌کنم.
این ورزشکار المپیکی اضافه کرد: قرار بود یک سری هزینه‌هایی پرداخت شود که انجام نشد و من هم برای تأمین هزینه‌ها کار و همزمان تمرین می‌کنم.
قلعه‌نوعی در خصوص حل مشکل خود با فدراسیون دو ومیدانی نیز ابراز ناامیدی کرد و افزود: با توجه به طولانی شدن زمان، این اختلاف به زخم کهنه تبدیل شده است.
وی در خصوص المپیاد ورزشی گلستان نیز گفت: برگزاری این المپیاد یک فعالیت مطلوب بوده و امیدوارم از بین شرکت کنندگان، ورزشکاران بزرگی به کشور و جهان معرفی شوند.
پژمان قلعه نوعی ورزشکار پرتاب چکش ایران با ثبت رکورد 77 متر و 188 سانتی متر در رقابت های بین المللی بلاروس اولین سهمیه ورزش انفرادی تاریخ ورزش گلستان در المپیک را سال گذشته کسب کرده بود.
وی با ثبت رکورد 69 متر و 19 سانتی متر در مسابقات المپیک ریودوژانیرو از راهیابی به مرحله بعد این رقابت ها باز ماند و حذف شد.
7333/1648
تنظیم کننده : علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.