به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، ابراهیم مبارک قدم اظهار داشت: مجموع اعتبارات سال 1395 اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در همه بخش‌ها  193 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 19 میلیارد و 600 میلیون تومان نقدی و 3 میلیارد و 800 میلیون تومان به صورت اسناد خزانه و در مجموع 23 میلیارد و 400 میلیون تومان معادل 12 درصد از کل اعتبار تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های مالی و با اعتبارت تخصیص یافته 250 پروژه در بخش‌های مسکن مهر، ساخت و روکش راه‌های اصلی و روستایی، ابنیه و فنی، ساختمان‌های دولتی، خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن، پروژه‌های عمران بهسازی و راهداری نیز عملیاتی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان همچنین اشاره‌ای به  پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اداره کل کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل بهسازی محور اق قلا –گنبدکاووس به طول 20 کیلومتر، آزادشهر- شاهرود به طول5 کیلومتر، رامیان -شاهرود به طول 10 کیلومتر، بهسازی و چهارخطه کردن محور کردکوی –بندرترکمن به طول 8 کیلومتر، بهسازی گرگان–آق قلا – اینچه برون به طول 20 کیلومتر، تکمیل بزرگراه حد فاصل گالیکش–تنگراه 10 کیلومتر است و افزود: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی  با میانگین 54 درصد در حال اجراست.

مبارک قدم ادامه داد: استفاده از منابع مالی جدید، تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی شهری ، بهبود شاخص راه های اسفالته روستایی، تکمیل ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی نیمه تمام از اولویت‌های سال جاری این اداره کل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار داشت: در سال‌جاری باقی مانده واحدهای مسکن مهر به متقاضیان واگذار و همه تعهدات دولت در این بخش اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 613913
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.