به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، امیر سرتیپ مهدی معمارباشی صبح امروز در مراسم نکوداشت شهید صیاد شیرازی در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده و سیلی خورده کشور عزیزمان، خارج از مرزها و در اتاق‌های فکر خود، از جمهوری اسلامی با اقتدار یاد می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان افزود: در گذشته در همین اتاق های فکر، دشمنان ایران را کانون شرارت مطرح کردند و می‌گفتند یا باید ایران با ما همراه شود و یا موجودیت نظام عوض شود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف نیز کشورهایی مانند افغانستان و عراق را تصرف و در دیگر کشورها نیز پایگاه‌های خود را مستقر کردند و با همه تجهیزات و قدرت به این نتیجه رسیدند که حتی یک قدم از چکمه ننگین خود را وارد خاک ایران کنند.

ارشد آجا در استان‌های گلستان و مازندران تصریح کرد: مصداق اقتدار ایران به مانند مثلثی می ماند که یک راس آن مکتب نورانی اسلام می‌درخشد و در راس دیگر رهبری و ولایت فقیه قرار گرفته و راس سوم آن، ملت و آحاد جامعه است.

معمار باشی بیان داشت: مقام معظم رهبری با آگاهی و دشمن‌شناسی همه ما را به صراط مستقیم هدایت کرده و ملت نیز همواره مطیع مقام معظم رهبری بودند که سبب شده استکبار جهانی و دشمنان اسلام اقتدار جهانی ایران را همواره آویزه گوش خود کنند.

ارشد آجا در استان‌های گلستان و مازندران خاطر نشان کرد: شهدا ما چه شهدای دفاع مقدس چه شهدای مدافع حرم با تبعیت از ولایت فقیه و نثار خون پاک‌شان برای ما اقتدار و عظمت آفریدند و ما به عنوان عضو کوچکی از این مرز و بوم باید راه ارزشمند آنان را ادامه داده و از قدرت و اقتداری پاسداری کنیم.

معمار باشی یادآور شد: دشمن نیز به علت همین عوامل و اعتقادات ارزشمند نتوانسته کاری از پیش برد و ما باید با بصیرت و آگاهی بیش از بیش خود این اعتقادات را حفظ و مطیع امر رهبر بوده تا پرچم اسلام را در جهان به احتراز درآوریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 درباره شهید صیاد شیرازی گفت: زندگی این شهید فراتر از آنچه است که تاکنون شنیده‌ایم است و باید زندگی چنین شهیدانی به مردم به خصوص نسل جوان و آیندگان بازگو شود تا جوانان بدانند بزرگ مردانی در کشور عزیزمان زیستند و افتخار آفریدند تا ما در بین ناامنی بمانند یک جزیره امن از امنیت پایدار برخوردار باشیم.

وی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی قبل از پیروزی انقلاب حلقه اتصال ارتشیان با روحانیون بود و شخصی بود که مطالب و سخنان امام خمینی(ره) را به بدنه ارتش می‌رساند و در این راه بارها توسط ساواک دستگیر شد اما لحظه‌ای خم به ابرو نیاورد.

معمارباشی خاطر نشان کرد: وی در سازماندهی و شکل‌گیری سپاه نقش ارزشمندی داشت و در جنگ در انسجام ارتش و سپاه اساسی‌ترین نقش را ایفا کرد.

ارشد آجا در استان‌های گلستان و مازندران افزود: طراحی عملیات‌های کربلا 1، 2، 3 و ثامن الائمه، خیبر، بدر و والفجر1،2،3،4 و مرصاد نقش کلیدی داشت و وی به گونه ای در مقابل منافقین همیشه در صحنه بود که آخر منافقین در 21 فروردین 78 وی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612627
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.