علی بیانی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اسماعیل ارمشی بوکسور جوان و خوش استعداد استان گلستان به عنوان نماینده وزن 64 کیلوگرم تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند حضور خواهد داشت.
وی اضافه کرد: باربارو فرناندز خیمنز سرمربی تیم ملی ایران؛ هشت مشتزن را جهت ضور در مسابقات ازبکستان که 10 اردیبهشت برگزار می شود دعوت کرده است.
به گفته وی؛ این رقابت ها سهمیه جهانی دارد و 6 بوکسور برتر هر وزن جواز حضور در رقابت های قهرمانی جهان در آلمان را کسب خواهند کرد.
بر اساس اطلاعیه فدراسیون بوکس ,امید احمدی صفا در وزن ٤٩ کیلوگرم، سجاد محمدپور در وزن ٥٢ کیلوگرم، اسماعیل ارمشی در وزن ٦٤ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن ٦٩ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ٧٥ کیلوگرم، امین زیادی در وزن ٨١ کیلوگرم، سالار غلامی در وزن ٩١ کیلوگرم و ایمان رمضانپور در وزن به علاوه ٩١ کیلوگرم در این مسابقات حاضر خواهند بود.
بیانی همچنین از حضور چهار مشتزن نوجوان و جوان گلستانی در اردوی تیم ملی ایران خبر داد و افزود: عبدالحکیم بیگدر, وحید ایمن, علی ابروان در رده سنی نوجوانان و ارسلان مهردل در رده جوانان؛ اردو نشینان گلستانی هستند.
این اردو از 21 فروردین به میزبانی شهرستان های اراک و ساوه از توابع استان مرکزی آغاز و به مدت 2 هفته ادامه دارد.
گلستان 800 بوکسور دارد که زیر نظز 50 مربی و داور در حال فعالیت هستند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.