به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در گنبدکاووس گفت: مثلث اقتدار جمهوری اسلامی درسایه مکتب نورانی اسلام و قیام سیدالشهدا، رهبری بصیر و دشمن شناس و مردم همیشه درصحنه و مطیع رهبر به دست آمده است.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به حدی از اقتدار و امنیت رسیده است که نه تنها دوستان بلکه دشمنان قسم خورده و سیلی خورده نظام به آن اقرار می کنند.
امیر معمارباشی اضافه کرد: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی سبب شده تا دشمنان با وجود همه امکانات و تجهیزات خود نتوانند قدم به خاک ایران بگذارند.
وی تصریح کرد: برای حفظ اقتدار جمهوری اسلامی باید علاوه بر ادامه دادن راه شهیدان، بصیرت خود را حفظ و مطیع رهبر باشیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و نیز شهدای ارتش جمهوری اسلامی بالاخص شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، بر لزوم ادامه راه شهیدان و بیان رشادت های آنان به نسل جوان تاکید کرد.
امیر معمارباشی با اشاره به برخی ویژگی های امیر سپهبد صیاد شیرازی گفت: این فرمانده سپاه اسلام از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی بود که هنوز خیلی ها او را نمی شناسند.
وی افزود: زندگی امیر سپهبد صیاد شیرازی و رشادت های او از قبل پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و تا زمان شهادت در کنار دیگر فرماندهان شهید باید برای نسل جوان منعکس و الگو شود.
امیر معمارباشی اضافه کرد: امروز قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی علاوه بر مثلث اقتداری که به آن اشاره شد، به برکت خون شهیدان است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هسته ای، تصریح کرد: این شهیدان نیز از مصداق های اقتدار جمهوری اسلامی هستند.
به گزارش ایرنا در این مراسم که درمسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار و با قرائت قرآن همراه بود، علاوه بر جمعی از اقشار مختلف مردم، برخی فرماندهان و پرسنل پایور و وظیفه تیپ 230 گرگان و سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور این شهرستان حضور داشتند.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.