به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام سید علی طاهری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال را به نام "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" نامگذاری کرده، امید داریم سال 1396 سال پرخیر و برکتی برای همه هموطنان ما باشد.

وی درباره ضرورت شکل‎گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: انسجام نیروهای علاقمند به انقلاب و آرمان‎های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و افرادی که دل در گروی انقلاب اسلامی دارند از علل شکل‎گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

 رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان ادامه داد: تشکلی که شکل گرفته از یک جهت چیزی مشابهه حرکتی است که در جریان انتخابات سال 1380 و 1381 تحت عنوان شورای هماهنگی نیروهای انقلابی اما با یک  رویکرد جدید که کاملا متفاوت با حرکت‎های گذشته است، راه‎اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات سال 1392 و 1394 آسیب‎هایی به کشور وارد شد و این موضوع نیروهای علاقمند به انقلاب را واداشت با استفاده از تجربیات و نواقص گذشته این جبهه را تشکیل دهند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان افزود: قائل به این نیستم که این جبهه هیچ ضعفی ندارد اما از حرکت‎های گذشته  پر قوت‎تر است.

طاهری افزود: در مجمع ملی تجمعی در تهران شکل گرفت و از همه تشکل‎ها در تهران حضور داشتند و برای رسیدن به نامزد هم از شهرستان‎ها نظر خواستند که 50 نامزد اسامی‌شان از استان‎ها به تهران معرفی شد و در کنار این اسامی، پیشنهاد شرایط یک نامزد ریاست جمهوری باید داشته باشد را هم بیان کردند که براساس این مهم  22 برای نامزد ریاست جمهوری در نظر گرفته شد.

وی گفت: با نظراتی که گرفته شد در مجمع نخست 20 نفر به عنوان نامزد ریاست جمهوری در نظر گرفته شد و این مجمع با دو دستور تشکیل شورای مرکزی و گزینش 10 نفر از نامزدها شکل گرفت.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان افزود: بیشتر افرادی که در مجمع جمنا انتخاب شدند با نظرهای استان‎ها بود.

طاهری یادآور شد: در آغاز حرکت هستیم و گله‎مندی‎هائی وجود دارد و بنا نیست که تاریخ مصرف جبهه مردمی انتخابات ریاست جمهوری باشد و چه توفیق ظاهری در انتخابات داشته باشیم و چه نداشته باشیم روند جمنا ادامه دارد و نفس شکل‌گیری این جبهه یک کار ارزشمند خواهد بود.

وی گفت: این جبهه برای افرادی که علاقمند به انقلاب هستند هیچ محدودیتی ندارد و هر فردی به اصل انقلاب اسلامی و نظام، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پایبند باشد، عضو این جبهه می‎دانیم.

طاهری افزود: پس از شکل‌گیری شورای استانی جمنا براساس دستور العمل‎ها جبهه در شهرستان‎ها نیز فعالیتش را آغاز کرده و امروز توانستیم در 90 درصد شهرهای استان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را شکل بدهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612276
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.